Ahad, 20 April 2014

04 di masjid tanah - Google Blog Search

04 di masjid tanah - Google Blog Search


thepartykru: candy buffet floral garden <b>di</b> telok gong, <b>masjid tanah</b> <b>...</b>

Posted: 17 Apr 2014 07:32 AM PDT

hi.. jumpa lagi dalam candy buffet floral garden di telok gong, masjid tanah, melaka.
lama betul dah buat candy buffet ni. ini antara tema favorite saya iaitu bunga2 walaupun saya ni takdelah berbunga-bunga sangat pun orangnya hehe.. hati berbunga2 dapat order tu ye hehe..
tempahan ni saya terima dari Adila, student uitm lendu, alor gajah, melaka yang teringin nak sambut birthday ke 20 beliau dengan meriah gittew. katanya dah lamaaaa sangat tak celebrate harijadi. so, sebelum dia mula praktikal, she decided untuk celebrate birthday dengan member2 uni sekali. family adila datang ke melaka dan mereka buat ala2 family day di chalet telok gong, masjid tanah, melaka. dan thepartykru sangat berbesar hati dapat sediakan candy buffet utk adila yang comel, cantik dan baik ni..
chalet yang disewa quite comel dengan ada buaian kat pokok so adila pilih tema floral garden gitu hehe. pastu sebab adila ni baik sopan-santun orangnya, saya sponsor bunga2 lilit kat pokok hehe.. 
so ini details order ni utk kenangan saya dan adila di kemudian hari..
adila's 20th birthday bash
floral garden theme (grey, turquoise, pink)
candy buffet & chocolate fountain
telok gong, masjid tanah, melaka
ADILA HAPPY 20TH BIRTHDAY!!





candy buffet floral garden di telok gong, masjid tanah, melaka

























glad to be part of her memories.. pic2 ni adila hantar kpd saya..dengan ucapan terima kasih yang tak henti dari masa saya set up, ambil barang dan selepas majlis.. terharu T_T.. saya selalu suka buat untuk uni students sebab dapat mengenang zaman uni dulu.. bagi saya, itu zaman penuh memori sebab kita dalam peralihan ke dunia lebih matang @ boring gitu hehe..





the best part buat biz/party ini adalah u boleh pergi jalan2 lepas set up. kali ni kat tepi laut memang best. yg 3 orang tu my son, daughter @ princess and my boyfriend heheh. saje statement kontroversi pulak boyfriend, hehe itu husband @ technical man @ soulmate @ bestfriend.. tengok matahari terbenam sama2 time ni ala2 romantik lah kononnya tu haha..
ok sekian candy buffet floral garden di telok gong, masjid tanah, melaka. ada 5 lagi buffet nak upload ni T_T.. bye

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads