Sabtu, 31 Mei 2014

04 di klebang - Google Blog Search

04 di klebang - Google Blog Search


cerita Coconut Shake <b>Klebang</b> lagi.... | ~~ kembara chynta kami ~~

Posted: 18 May 2014 06:00 PM PDT



yeeeee! dah banyak kali aku cite pasal coconut shake klebang ni kat blog aku hahahaahah... mcm kat entry ni dan entry ni .... ade lagi byk entry yg aku tak link kan kat sini....saje nak bawak korang mengimbau kisah coconut shake klebang nie heheeheheh...boleh tgk perbezaan kedai dieorg dari dulu sampai laa skrang...dari bawah pokok, tumpang depan umah orang, sampai laa ade tanah sendiri, kedai selesa, besar dan sistematik....wahhh gitu!..... tapi satu yg aku respek, kualiti dan rase tak penah berubah sbb tu pelanggan sentiasa bertambah....
memandangkan laki aku org melaka...rumah pun dekat2 jek ngan coconut shake klebang ni so tiap kali balik melaka mmg tak penah aku lepaskan peluang lepak sini...kedai bukak kul 12, kul 11.30 aku dah stenbai heheheheh....tapi dont worry laa, parking sume senang .... dulu mmg payah sampai anggota rela kene kawal jalan yg jem area kedai ni....tapi skrang dah bertambah sistematik...

aku sgt2 galakkan korang makan  kat sini...tapau kureng sikit syoknyer....lagi2 tuk first timer nak try kat sini....better makan kat sini.... nasi lemak die simple jek...tapi sedap tol kat tekak aku....
mia mija pun suke...mia selambe jek leh telan 2 bungkus nasi lemak kalo lepak sini...
4 special...sebenarnye total kiteorg order 5 special...
sebelum bulan puase kene pekena sekali kat sini sbb bulan puase sebulan dieorg tutup....
kuang asam mia, mule2 die pilih mee...tgk nasi lemak aku  ngan si mija terus nak nasi lemak jugak...mee tu selamat dlm perut aku.....

si mija tangki kecik...org lain makan berbungkus2 , die sorang jek makan nasi lemak sebungkus...
bos kecit aku ni makan bihun goreng... nampak tak die tgh khusyuk buat ape tu?
khusyuk asingkan toge kahkahkah..... ko tak mo  makan toge ko buat laa sendiri....malas nak layan peel tak mo makan sayur die...pandai2 le berdikari asingkan sendiri yeak dik...
muke steady mia nak makan nasi lemak yg kedua...aku tgk dah kembang2 tekak dah...tak reti kenyang ke ape ko?
dayyan pun suke coconut shake klebang...mau tak suke, ade aiskrim kan ehehehehe.... dulu kat sini kite duduk org dtg amik order, tapi skrang semua self service.... amik makan, pi Q bayar n order sekali nak berape coconut shake ko.... meja ko pi le cop awal2 kang penoh lak...
dari dulu sampai skrang rase die mmg tak penah berubah.... aku suke sbb die  pakai eskrim walls...aku rase eskrim walls jek boleh masuk ngan air kelapa...kalo pakai eskrim lain rase mcm ubat2...sbb aku penat try coconut shake kat area seri kembangan, uniten tu, semua hampeh.... lagi satu  coconut shake batu berendam pun not bad....
so ni laa hasil habuan perut kami hehehehe..sape yg kuat makan lagi meriah laa meja dieorg...
 
tertarik aku tgk tempat kelapa muda dieorg.....dayyan laa suke tgk...
kemain gah pintu gerbang dieorg...dulu2 mane ade...skrang dah cantik....mesti walls sponsor ni ...heheheheeh
budak yg telan nasi lemak 2 bungkus tuh..... terbongkang hah!! hahaahaha
tu ajek laa kisah coconut shake klebang dari lieyalatif heheheehe....enjoy my story!!
*keek coconut shake klebang*

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads