Jumaat, 17 Jun 2011

04 di durian tunggal - Google Blog Search

04 di durian tunggal - Google Blog Search


Girleyedbrown: Hantu Gatal aka Langsuir <b>di Durian Tunggal</b>,Melaka

Posted: 19 Mar 2011 12:40 PM PDT

k..aku dah janji nak gtau pasal..

aku kene rasuk ngan hantu gatal kan...

oke..time tue..

29 Mac 2007,mase tue aku bru je 17 tahun..

emm...selang bape tahun je aku kene rasuk ngan hantu pocong..

tapi time nie lagi cam sial ...

padehal aku just kene rasuk selame 5 jam je..

memang memalukan gua der time tue..haisyh~ -.-

dah la...biar aku bukak dulu citer nie dulu ye..

ehem ehem....

benda nie sume jadik

pasal aku beriya-iye sangat nak dapatkan sijil..

bese la..time tue sekolah lagi kan..

semua budak sekolah nak berebut sijil rite...

*yupz...memang aku giler sijil..

tapi tang koko,haram aku nak join..haha

kau nampak tak tue...

KURSUS BINA NEGARA ASAS
PEMIMPIN PELAJAR
SEKOLAH HARAPAN NEGARA

ade yang kate kursus nie just for pelajar yang bermasalah je...

-___-" sampai hati beliau..

otak dye...

jeles kat aku...cakap je la kan..

oppss...dah-dah,aku nak citer pasal hantu...bukan pasal sijil..

sorry sorry k...haha.. XD

aku g kursus nie 4 hari 3 malam je...

seronok la jugak dok dorm reramai...

ngan aktiviti dye menarik..

tapi time belajar bosan sikit r...

memang time nie takde gambar satu pon.

coz,dorunk dah rampas phone ngan camera awal-awal..

*bapak kedekot -.- *

hari yang pertame n kedua aku okie je kat sane...

sampai lah hari yang ke3...

haisyh~sumenye jadi kacau bilau..

time tue kiteorang ngah solat isya'...

emm..surau dye agak lawa la jugak...

terapung atas air beb...

view cantek punye....

hutan belantare kat sekeliling pon boleh nampak

mane taknye dinding memang langsung tak de.

harapkan tiang ngan bumbung je..

huisyh~best-best

 time kiteorang ngah khusyuk dengar ustaz berceramah 

pasal 

"perempuan nie seperti mee goreng..

sesuke hati je boleh makan n buang "

*hamboi..panas je telinge dengar*

( ingat jugak aku ye,pasal ayat nie ,HAHA)

time tue r..tibe-tibe lak..

de minah sekor nie menjerit terlolong

hantu hantu!! -__-"

siap tunjuk g kat hutan..

haisyh...meremang bulu rome aku time tue..

dah la aku nie penakut..

boleh lak dandan nangis lak kan aku time tue..

takut sangat la tue agaknye...

ye la..minah tue siap cakap g nampak perempuan

rambut panjang panjat pokok besar kat hutan...( langsuir )

pasal tue la menjerit-jerit..

camne lah tak nampak,

memang betol-betol kiteorang mengadap hutan...

bodoh betul minah tue,dah nampak buat je la tak tahu

 *tak ramai yang nampak,just beberape pelajar je nampak benda tue*

dah lepas tengok minah tue menangis meracau kat situ..

faci kat situ suruh kiteorang balek dorm dulu..

lepas 15 minit baru berkumpul lek kat dewan.

nak berceramah g,kalau tak silap aku la..

dah la nak g dorm bukan men g hujung tanjung...

memang berkepit r aku ngan member aku..

jalan bajet tengah je..HAHA..

tarak gune betol..

time tue boleh g bergelak sakan,

kutuk mengutuk minah yang nampak hantu tue..

emm,macam-macam aku nie,tak sedar diri

padehal aku pon ikut menangis tadi..hehe :D

ngah siap-siap nak g dewan...

boleh lak aku rase seram sejuk...

sumpah aku ngade-ngade time tue..

takut la hape la...

siap menangis lak tue...

haisyh~member aku pon dah bengang giler kat aku..

siap tarik g tangan aku masuk dewan..

time tue la bende lahancau tue masuk dalam badan aku

huh~mule la aku menjerit giler babi..

*member aku kate sore aku sebijik cam sore nenek tua*

dah meracau tak tentu pasal,leyh pulak pengsan jup...

member aku kat sebelah pon tak larat nak pegang aku..

-__-"nak cakap aku berat la tue konon..

aku time kene rasuk tue agak separuh sedar la jugak..

tapi yang heran nye tue

pandai carik tempat lak bende tue nak masuk dalam badan aku

betol-betol depan stage kat dalam dewan,

aku terbaring time pengsan pon kat atas stage..

baek punye landing..

dah sedar time pengsan..leyh lak aku bantai ketawa..

haisyh~aku kene rasuk time tue pon leyh rase 

seram giler!

boleh pulak ngah ketawe aku maen-maen rambut,

ala-ala perempuan nak menggode orang

time tue jugak la kalau aku nampak lelaki..

aku senyum-senyum,main-main mata

kuajaq betol hantu nie..

gatal nak mampus...

serius memang penat giler time tue..

melayan mood aku yang

kejap nanges , kejap ketawe , kejap marah..haisyh~

bukan tue je...bende dalam badan aku nie boleh lak buat pe'el

siap nak merangkak-rangkak bagai..

ngan buat tangan nye...

haisyh..malu tau tak..dah la atas stage...

memang sume hadap tengok aku la time tue..

dah 15 minit aku berdrama atas stage

barulah ustaz yang bagi ceramah tue datang..

tapi dye tanye aku sape name je

tue je..tak nampak lak dye bace ayat pape..

emm...maybe dye bace dalam hati la kot..

dye leyh lak suruh orang len biar kan aku camtue..

haisyh~nanti benda tue pegi sendiri la konon..

dye tak tahu aku seksa giler time tue..

dah tue member aku pegi la hantar aku dok kat kerusi aku...

dah lame-lame camtue..

benda tue mengamuk sakan lak..

habis sume kerusi berterabur...

*sekeliling aku jela *

360 darjah g kau!

serius weyh...aku tak tipu...

dak len sume bajet tak nak dekat ngan aku dah..

tak pasal-pasal kene cekik lak kunk..

dah habis je dorunk berceramah,

kiteorang balek dorm balek...

g bace yassin ramai-ramai

aku pon sekali r...

bukan men tekad nak bende tue kuar...

memang lepas tue..aku dah kire okie r...

aku pon tak tahu benda tue dah kuar ke belum..

malas pikir banyak-banyak..

yang penting aku nak tidor...

serius..penat giler..

dalam bilek kiteorang,just untuk 4 orang je..

kire katil double decker r nie...

kau tau tak camne...

so katil nie dye bagi 2....

ntah camne lak datang idea bernas aku..

aku suruh rapatkan katil-katil nie..

tapi aku ngan member aku fasiha 1 katil je la..

means,1 tilam 1 bantal...okeh..

takut punye pasal la kan...

aku n fasiha tidor kat bawah time tue..

huh~lampu...jangan citer..

takde maknenye kiteorang nak tutup..

kau giler!....dah bukak lampu pon susah nak tidor..

nie lagi la nak tutup lampu..

aku tidor pon siap tersedu-sedu g..

ye r..asyik nanges je time kene rasuk..

tapi naseb baek la tak kene kacau pape time tue

ntah kenape la aku rase yang fasiha nie cam tak selesa je tidor ngan aku..

kejap-kejap panggil member aku yang tidor kat atas..

haisyh~lantak kau la...

janji aku ngah penat giler...

esok paginye..baru lah 

fasiha nie bukak cerite...

yang time aku tidor tue..aku nye tangan cam tumbuk-tumbuk je badan dye..

HUH~~!!!

sumpah aku tak sedar pon aku wat camtu...

member aku yang tidor kat atas pon de gak kene kacau...

terase bende tue menghimpap dye time tidor la hape la...

naseb baek la aku..tidor aman je...penat sangat la kot..

kalau kene kacau pon aku tak sedar...

dah mandi mande aku g la menjenguk bilik-bilik yang laen..

pergh~sume katil dorunk bajet sambung...

aku hengatkan bilik kiteorang je..HAHA..

kalau korunk nak tau..time yang malam aku kene rasuk tue..

kiteorang ade aktiviti kembara..

kene tutup mate bagai,jalan-jalan kat hutan...

pasal kes aku nie r...aktiviti tue dibatalkan..

huisyh...memang hantu gatal nie bagi warning awal-awal..

tapi nape la mesti aku -__-" shiaall...

pasal hal nie la aku kene ejek ngan dak laen..

nampak aku je...cakap momok la...

tunjuk gaye tangan juon la...

~middle finger la weyh~ -.-

baran je aku...

memang femes la aku kat sekolah time tue...

bapak malu giler doe...

nie sume hantu gatal punye pasal..

so,kat sini aku nak bagi tau...

kalau korunk rase seram sejuk semacam n

rase nak nanges tibe-tibe...huh~

memang dah ade tande la tue nak kene rasuk..

tue kalau aku la..

kalau orang len tak tau la camne..

aku rase tue je la kot...

terime kasih sebab sudi membace...

:D

p/s : aku pakse adik aku tadi,teman aku tulis entry nie..haha

dasar penakut.. :p

Full Feed Generated by Get Full RSS, sponsored by USA Best Price.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads