Sabtu, 20 April 2013

04 di sungai udang - Google Blog Search

04 di sungai udang - Google Blog Search


bekas rsm komando kencing anggota lagi <b>di sungai</b> <b>...</b> - Askar Setia

Posted: 18 Apr 2013 04:41 PM PDT

ASRI BUANG? hahaha.. Siapa tak kenal dengan bekas RSM komando yang sehingga kini tidak dibenarkan memasuki kem kerana mempunyai banyak kes penipuan melibatkan anggota tentera di kem Sungai Udang. Kes tipu jual INSURANS!
Asri Buang ni amatlah licik dan saya pun tak faham macam mana PKR boleh angkat si tua kutuk ni sebagai Presiden Pertubuhan Prihatin Bekas Anggota Keselamatan Malaysia (PAHLAWAN) yang tidak berdaftar ni. Tetapi, senario wujudnya pertubuhan-pertubuhan haram pembangkang seperti KERABAT, KOBAT dan yang terkini PAHLAWAN tidak menghairankan kerana, parasit-parasit kepala pertubuhan tersebut semuanya boleh dikatakan telah dicalonkan untuk bertanding di PRU 13. 
Kan jelas! Dari dulu Askar Setia dah cakap. Mereka ni dari serendah-rendah pangkat hinggalah bekas-bekas Jeneral Tua Kutuk Nak Mati semua dok jilat telor pemimpin pembangkang dengan harapan dijadikan calon PRU13!.. Tapi masih ada yang mengatakan mereka ni IKHLASSS...kahkahkah
Berbalik kepada cerita Asri Buang yang dah DIBUANG dari kelompok geng-geng KOMANDO kerana kes penipuannya, menurut sumber Askar Setia, si Asri ni memang 'dikehendaki' oleh anggota GGK Kem Sg Udang kerana penipuan yang dilakukan mencecah PULUHAN RIBU RINGGIT. Jika Asri Buang mempunyai hajat bertanding di Sungai Udang, Melaka, saya rasa memang selayaknya dikerumun oleh geng-geng komando sebab nak tuntut duit mereka balik! 
Ataupun, Asri Buang memang sengaja hulur tengkuk masuk kawasan komando!
Asri Buang bagaimanapun berjaya 'memujuk' dan menggunakan skill penipuannya untuk menarik minat anggota tentera ikut serta dalam kempen penipuan pembangkang di Melaka. Barangkali, mungkin anggota tentera tersebut tidak tahu siapakah sebenarnya Asri Buang dan mengapa beliau berada didalam WANTED LIST geng-geng Komando Sg Udang. Jika anda nak tahu, sila rujuk anggota veteran/senior komando kem Sg Udang. Sudah pasti cerita yang sama anda perolehi iaitu KES PENIPUAN!
Memandangkan beliau kini kelihatan mundar-mandir di Sungai Udang Melaka untuk melakukan penipuan politik pula, saya syorkan agar geng-geng KOMANDO memberi sedikit tunjuk ajar padanya dan tolong ingatkan beliau semula dengan bayaran balik wang yang ditipunya dahulu. Dah senang dah sebab Asri Buang tu berada dalam kawasan tanggungjawab kalian!
Kepada anggota tentera yang sibuk nak berkempen (tak kiralah mana-mana parti politik pun), janganlah berkempen dengan menggunakan pakaian seragam tentera. Zahirkan sahaja sokongan anda kepada mana-mana parti semasa mengundi nanti sahaja. 
Hati-Hati...anda sedang diperhatikan

Nukilan Wan Motor: Calon PKR DUN <b>Sungai Udang</b>, Melaka Cabut <b>...</b>

Posted: 20 Apr 2013 07:12 AM PDT

Assalamualaikum wbt

Alhamdulillah syukur padamu ya Allah...

Sebentar tadi program ramah mesra yang dilakukan oleh calon DUN Sungai Udang Datuk Wira Idris Haron dan calon Parlimen Datuk Abu Bakar Mohamad Diah di sekitar Pasar Malam Sungai Udang. Dimulakan dengan Sholaat Maghrib dan sholat hajat berjemaah di Masjid Sungai Udang, Mereka berdua diringi oleh sebilangan penyokong Barisan Nasional ke Pasar Malam Sungai Udang.




Datuk Wira Idris Haron yang sebelum ini adalah Ahli Parlimen Tangga Batu tidak kekok berhadapan dengan masyarakat setempat kerana beliau sememangnya dikenali oleh masyarakat setempat kerana sikapnya yang mesra terhadap rakyat di situ. Datuk Abu Bakar Mohamad Diah juga kelihatan tidak kekok berhadapan masyarakat dan dilihat begitu komited serta bersungguh-sungguh untuk menjalankan tangungjawab menjaga kebajikan masyarakat di dalam Parlimen Tangga Batu.

Calon PKR iaitu Bekas RSM Rejimen Gerak Khas atau dikenali sebagai Komando Tipu Komando "Asri Buang" tidak kelihatan di Dun Sungai Udang selepas penamaan calon yang berlansung pagi tadi.. Beliau dikatakan telah ke Kuala Lumpur bagi menemui pemimpin atas tertinggi kepimpinan PKR bagi mendapat sumber dana.

Semasa rombongan ramah mesra Calon DUN Sungai Udang dan Calon Parlimen Tangga Batu di Pasar Malam Sungai Udang, kelihatan bilik gerakan jentera pilihanraya PKR telah ditutup dan tiada seorang pun jentera PKR yang berada di situ.


Mereka seolah-olah sedar dengan kehadiran oleh Calon kegemaran rakyat setempat lalu mereka cepat-cepat menutup bilik gerakan tersebut... Kerana, pada sebelah petangnya, saya bersama seorang sahabat telah berada di hadapan bilik gerakan PKR itu dan kelihatan ada jentera mereka yang sibuk melakukan kerja di bilik berkenaan...
Walau apapun yang berlaku, Calon BN DUN Sungai Udang, Datok Wira Idris Haron bakal memanangi Kerusi DUN berkenaan kerana masyarakat setempat sudah mengenali keperibadiannya...

Sepintas lalu ramah mesra di Pasar Malam Sungai Udang






"Saya akan terus menjejaki mana-mana tentera yang masih berkhidmat di dalam penjawatan yang membantu secara terang terangan kepada calon PKR iaitu Asri Buang. "

Saya juga mendoakan agar kemenangan kepada kesemua calon Barisan Nasional di Melaka amnya Datuk Wira Idris Haron di DUN Sungai Udang dan Datuk Abu Bakar Mohamad Diah Parlimen Tangga Batu..

Datuk Abu Bakar dan Datuk Wira Idris Haron

Insyaallah mudah mudahan...

Nukilan Wan Motor.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads