ads

Isnin, 12 Mei 2014

04 di klebang - Google Blog Search


URL Sumber Asal :-

04 di klebang - Google Blog Search


makan & minum <b>di klebang</b> original milk shake, melaka - nova leeza

Posted: 07 May 2014 09:34 PM PDT

Holaa.. tora datang lagi... hahahahahaha... 
Sebabnya aku ni mengorek2 album kan.. aku jumpa la gambar kami ke Melaka awal tahun haritu. Haa.. memang aku nak update tau tapi .... hahahaha... setengah tahun baru sesibuk nak cerita.
Masa ni kami bercuti ke Melaka, baby Eiman baru masuk 1 tahun pun.. ke ... eh.. belum setahun la.. hihi.. Kecik lagi. Aku dah lama teringin nak minom ni.. Klebang Milk Shake. Asik dengar je orang sesebut sedap... lokasi.. kat klebang la... nak tahu tempat ni kat mana ko guna je WAZE. 
Kat tempat ni ada dua kedai, satu kat luar tepi jalan raya satu kat dalam. Kat luar tu untuk yang nak tapaw je.. kami masuk ke dalam sebab nak lepak2 minom. Sedap ke?? Sedap sangat ke??.... ok cuba la.



masa ni anak aku tu baby lagi...

Masak2 panas takda.. yang ada nasik lemak bungkus.. kuih2... ala2 minum petang la..

 TARAA!!!! ORIGINAL TU!....

Masa ni aku batuk.. aku tak kesah.. aku bantai je.. Oii.. lapa lak tengok gambar ni..
Murah kan... satu gelas baru 2.20 je.. murah giler!!! Kalau kat tempat lain... erm.. tok sah cakap!!
Berbaloi... walaupun sediki jauh dari Bandar Melaka

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

BLOG MELAKA

Copyright 2010 All Rights Reserved