Khamis, 2 Februari 2012

di negeri melaka - Google Blog Search

di negeri melaka - Google Blog Search


Ramalan Cuaca <b>Di Negeri Melaka</b> | it&#39;s all about you and me <b>...</b>

Posted: 06 Jan 2012 04:10 PM PST

07/01/2012 by arin

Untuk minggu ni, berikut adalah ramalan cuaca bagi negeri Melaka :

Dan dek kerana, semalam cuaca di Melaka agak panas..tapi berangin ( al maklum, rumah ku dengan pantai laut hanya la sekangkang kera sahaja ) ..so kita rendam la bebudak tiga orang ni . Adalah dalam Sejam kot diorang berendam. Tu pun, Hanum yang paling cepat naik sebab kesejukkan. Yang paling taknak naik adalah Zara Aliyah . :) Harith?Kecepuk kecepuk dia main air dalam pool plastik tu. Suka sangat dia dapat berendam . :)


No comments yet.

Full content generated by Get Full RSS.

GERAKAN ANTI PKR: HIMPUN <b>DI NEGERI</b> SEMBILAN. SEBARKAN

Posted: 04 Jan 2012 07:00 PM PST

. Full content generated by Get Full RSS.

Komunitikini – Dua buah KR1M dibuka <b>di Negeri</b> Sembilan setakat ini

Posted: 11 Jan 2012 10:46 PM PST

Dua buah 'Kedai Rakyat 1Malaysia' (KR1M) telah beroperasi di Negeri Sembilan setakat ini, kata pengarah Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) Negeri Sembilan, Mohd Talal Abu Bakar.

Katanya kedai KR1M yang pertama di negeri ini terletak di Port Dickson Gateway, Bandar Sunggala, Port Dickson yang dibuka pada 16 Nov lepas manakala terbaru dibuka hari ini di kawasan perusahaan Dioh, Kuala Pilah.

"Berapa banyak lagi KR1M yang akan dibuka di negeri ini bergantung kepada  keputusan pihak pengurusan KR1M iaitu Mydin. Setakat ini, kita telah membuat  lawatan tapak ke 39 lokasi di seluruh negeri ini.

Keputusan membuka KR1M ini juga bergantung kepada kesesuaian lokasinya. Tidak semua kawasan sesuai dan ia bergantung kepada banyak faktor," katanya kepada Bernama di sini, hari ini.

Mohd Talal berkata di antara kawasan yang dikenal pasti sesuai ialah Nilai, Ampangan dan Senawang manakala dua KR1M yang sedang dalam pembinaan ialah di  Bandar Springhill, Port Dickson dan Pekan Lukut.

"Kita juga akan membuka KR1M di daerah dan satu kawasan yang dikenal pasti ialah di Simpang Durian, Jelebu. Kita akan terus mencari lokasi sesuai untuk KR1M di negeri ini seiring dengan hasrat kerajaan untuk meringankan beban rakyat berpendapatan rendah," katanya.

KR1M, projek usahasama kerajaan dan Mydin, merupakan sebuah kedai yang berkonsepkan pasar mini yang menjual pelbagai barangan keperluan asas dengan harga yang rendah bagi membantu meringankan beban rakyat Malaysia.

- Bernama

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger... Full content generated by Get Full RSS.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads