Rabu, 11 September 2013

04 di alor gajah - Google Blog Search

04 di alor gajah - Google Blog Search


ronda ronda aspirasi merdekaraya <b>di</b> parlimen <b>alor gajah</b>

Posted: 02 Sep 2013 01:56 AM PDT

Assallammualaikum dan Salam Perjuangan
Salam Aspirasi

Hujung minggu yang penuh dengan program bertemu dan berjumpa dengan sahabat sahabat di bahagian Alor Gajah. Hati amat gembira kerana semua sahabat menunjukan kemesraan dan persaudaraan yang begitu erat dikalangan kita. Sekurang kurangnya mengubati keadaan kini yang dilanda musim pertandigan jawatan di cawangan UMNO dan bahagian.

Alhamdulillah kematangan ahli UMNO kian terasa dan menular kerana masing masing sudah bijak berpolitik dan mengetahui selok belok politik dengan baik sekali kerana antara penawaran diri untuk bertanding dan persahabatn dapat dibezakan dan semuanya berlaku dalam ruang lingkup yang sama iaitu UMNO adalah sebuah keluarga yang besar dan kita semua diseru untuk bersatu demi survival UMNO di masa hadapan. Proses pemilihan ini berjaya memberi suntikan baru kepada ahli UMNO dan parti keramat ini sendiri untuk memastikan pemilihan berjalan dengan lancar dan pemimpin yang dipilih adalah dari suara akar umbi..

Dan hujung minggu kami bersama group Aspirasi Muda AG akan terus mengunjungi sahabat dan bersama berborak dan berbincang untuk brainstorming halatuju dan masa depan pemuda yang lebih baik dan terpuji..Tahniah semua dan terimakasih semua yang bersama sama inginkan pemuda lebih aktif dan bertenaga...

UMNO TERUS MARA
UNTUK RAKYAT MALAYSIA

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

ads